var nöjd med allt som livet ger

glöm bort bekymmer, sorger och besvär.

Igår ägde min första skoldag rum.
idag min andra.

Allt känns så in i håvette toppen! :D
(Egentligen farligt att säga så, för det är då allt skiter sig.. men...)
Skolan har aldrig används i positiv benämning förrän nu...
en vanlig skoldag är dryg och lidsam... det är den inte nu!

Tänk att varje dag få gå till ett ställe där man får göra det man vill göra varenda dag!
Jag har en sådan tur, för jag har hittat rätt. Jag svängde in på rätt väg direkt.
Känns så otroligt befriande. Inget standby-läge liksom, varken tomhet lr meningslöshet.
Jag bryr mig inte om jag måste gå upp löjligt tidigigt på morgonen för att hinna med,
samtidigt som jag jobbar och få ekonomin att gå ihop... för jag har hittat rätt.

Det är en otrolig lättnad och skön känsla som jag önskar alla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0