Våga älska dig själv

Hejsan.

för ett litet tag sen kommenterade en kompis,
ett foto av mig på facebook där hon skrev att jag var fin lr liknande.
på "skoj" kommenterar jag som svar: vet.
och tillbaka svarar hon: haha, bra att du har självförtroende iaf.

sådär som man brukar skriva liksom... men så började ja tänka.
"bra att du har självförtroende iaf".... JA? vore hemskt om jag inte hade det?

mitt svar blev:
"jag tycker synd om dem som inte vågar tycka om sig själva"

MEN, jag citerar Linnéa Andersson: "Jag är bäst, men inte bättre än dig"

Kommentarer
Postat av: cherie

Vill du ha mer läsare till din blogg?

kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)

det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!

Det för för din egen skull! :)

Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

2010-10-29 @ 12:18:13
URL: http://www.cherie.devote.se
Postat av: Amelie

svar: Awesome!:)

2010-10-29 @ 12:45:28
URL: http://ameliiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0