stockholm om ett år

Livet handlar om att göra misstag
- och jag vill leva.

Har tillbringat kvällen med att titta på lägenheter i sthlm...
och guuud... va fina de är, helt störda. annat än här i k-d det!

gillar egentligen inte storstaden, lr storstäder överhuvudtaget...
alltid trivts bäst här i Karlstad... läskigt i större städer... mkt gränder å kriminalitet
- har alltid varit min bild...

när jag besökte sthlm sist såg jag inte annat än braatz... verkligen ÖVERALLT.
trodde ja skulle ta livet av mig.... nej då... men det var en hel del.
inga coola duudes överhuvudtaget.. ingen med egen stil.. men vad vet ja?
kanske bara kolla åt fel håll... hoppas det.

för att lyckas, jag menar VERKLIGEN lyckas, så måste man ju typ flytta till stockholm.
för att faktiskt kunna nå sin fulla potential. jag vill komma så långt jag bara kan
inom design och reklam branschen.. såå då är stockholm enda alternativet.

nästa år drar ja på praktik i sthlm, skaffar "tillfälligt boende" där i ett halvår lr vad det är...
och får jag ett erbjudande om jobb på den praktikplatsen, så tar ja nog det å stannar där.
annars kmr ja tbx te karlstad i en månad, sen åker ja tbx å praktiserar på en annan byrå..
- det är planen än så länge i alla fall.

DOCK, det allra bästa vore att flytta te usa... vi svenskar e ju så jeevla poppis där jö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0