"Creature Fear" - Bon Iver

Tog mig friheten att översätta låten "Creature Fear" - Bon Iver...
ja, det är ju kul att veta vad man lyssnar på liksom.. haha!

"Jag var full av din "mutta"
Jag var vilsen men din idiot
Var ett långt besök fel?
Säg att du är den enda

Så många utländska världar
(Så relativt knullade)
Så redo för oss
Så redo för oss
Varelse rädslan

Retad av din blus
Spottad av din mun
Jag blev högljudd av ditt underrede
Seminariet sålt

Riv på svansen på
Ta allt på vinden på
Den mjuka blodiga näsan
Ta en annan våning

De så många territorierna
Redo att byta form
Låt det inte forma oss
Låt det inte forma oss
Varelse rädslan

Så gäckade han sina egna?
Är han redo att byta form?
Så många Tohrarer
Så många för oss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0