Drömlanda

Tja!
Ny blogg, för er som kände till min förra.

Jag kallar den "Drömlanda" för:
1. Jag är en drömmare
2. Alla drömmare behöver landa.. ibland.

Designen får vara som den är så länge.
Eftersom det är "insidan som räknas"...


Åhh.. underbara insida.
Jag har lärt mig mycket ifrån min insida...
Och tänk vad många ggr man får höra "var bara dig själv"
och självklart är man rädd för att den inte duger...
för tänk...om den faktiskt inte gör det.

Jag är inte ytlig. där ljög jag. Jag är ytlig. Det är du. Det är alla.

Bryr du dig för mycket om hur du ser ut, är det lätt att du känner dig hämmad
och absolut osäker när du ger dig ut i virrvarret...det slutar med att allt du tänker
på är om sminket fortfarande sitter som det ska och om du tom "sitter" på rätt sätt.
Kommer inte din personlighet ut verkar du bara dryg och det spelar ingen roll
längre hur j*vla snygg du är...för din personlighet, så som andra ser dig, SUGER.

Känner du dig bekväm i vem du är, kommer andra förhoppningsvis också att göra det.
"Alla människor är lika vackra, som olika." Citat: Frida "drommarn" Stigevik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0