Produktiv

Idag har jag varit produktiv!

Gått upp, som varje morgon, klockan 5 för att hinna till skolan.
Hunnit göra slut-uppgiften i photoshop 5 gånger om.
Bakat både marabou kladdmuffins och russinbröd.
Kört en timma på träningsmaskinen, planerat en halvtimma till.
Kollat klart på första säsongen av Dexter <3

Ibland är det skönt att bara sitta i soffan och inte göra ett skit,
känns dock rätt bra å fått nått gjort också! ^^

Här är receptet till mina kladdmuffins med marabou schweizernöt:



Ingredienser:
100 g margarin eller smör
2 ägg
3 dl socker
1 1/2 dl vetemjöl
...4 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
1 krm salt
valfri marabou choklad (jag hade schweizernöt)

Gör så här:
Smält fettet. Vispa ägg och socker. Tillsätt allt annat. Häll upp i formar, lägg en ruta av
valfri marabou choklad i varje och grädda i 200°C, 10 min i mitten av ugnen.

Kommentarer
Postat av: sophie

Nu är veckans blogg tävlingen avslutad, gå in på bloggen och titta om det blev du :)

2010-09-28 @ 20:56:50
URL: http://sophiesmedlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0