körkort

uschuschusch..
den här hemska gemensamma(?) ångesten över körkortet.

Jag började övningsköra när jag fyllde 18.. övningskörde typ högst 10 ggr.
Sen blev det en paus.. en riktigt lång än.. jag fyller 20 om ett halvår
och jag har äntligen tagit upp min privata övningskörning igen.
Får lite panikångest över det hela... går ju i skolan nu.
Om 1 år så ska jag ut på praktik i 2 år, kommer vara lite överallt...
men inte hemma, så ofta.. kommer inte ha någon direkt tillgång till pappa.
Och sen när praktiken är över så flyttar jag antagligen till en annan stad för jobb.

Alltså, jag har 1 år på mig att ta det där jävla körkortet...
för sen kommer jag inte vara hemma så ofta och sen flyttar jag.
Har inte brytt mig ett skit om det där jävla kortet nu ett bra tag...
men nu har det hunnit ifatt mig och det går inte att ignorera längre...
nu ska jag övningsköra så mycket jag kan och sen försöka klara intensivkursen
innan året är slut och jag drar ut på praktik... vore skönt å ha det avklarat då.
så kan jag ta mig runt lite lättare också för den delen.

Hoppas verkligen att jag lär mig super snabbt nu, för jag är ju lättlärd som tur är iaf.
Känner dock hur stressen och pressen hänger alldeles bakom hörnet...

Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillar din blogg :]

2010-09-20 @ 15:54:17
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt
Postat av: Sannaliten

Svar: Okej :) Hur är det med dig idag då?

2010-09-20 @ 17:41:35
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Moa

Lycka till :) Även om det känns stessigt så tycker jag att du kan ta det lugnt - på ett år hinner du lära dig mycket.

2010-09-20 @ 20:36:56
URL: http://moaslillahorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0