"Hemma"

ja, sådär ja.
då har jag varit i Sthlm under några dar och hälsat på min kära vän Keri.
Var där och hämtade lite distans och perspektiv, typ.

I natt drömde jag att jag blev kidnappad på ett piratskepp.
Jag var instängd och alla pirater kastade en massa saker på mig
som t.ex. bomber och andra farliga föremål... som jag var tvungen att
skjuta bort ifrån mig med ett baseboll trä! Och så höll det på.
Jag slog bort bomb efter bomb med den där klubban... väntade på att någon
skulle rädda mig eller liknande... ingen kom, men plötsligt börjar en carola låt spela:


"Jag har aldrig slutat tro, att efter varje natt väntar gryningen

Fast jag inte kan förstå, så finns det tid för skratt när jag börjar om igen

Känner doften från en stilla ocean. Plötsligt står jag i en levande orkan

Jag är fångad av en stormvind."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0